Selasa, 23 Februari 2010

3 Sahabat


Salam n Bismillahirahmannirahim,

Lepas lunch tadi ,masa aku nak update comp aku yg cekai n lembab ni aku terjumpa photo last yer yg aku uploadkan dalam comp aku nih.terjumpa lak pic lama sahabat 2 baik aku iaitu Burn n Faizol.
Dulu masa bujang2 kerja ditempat yg sama - Burn Chief S'visor (perangainya cepat panas n cepat dia cool )Faizol Prod S'visor(Paling panas baran sama macam kepanasan api lambat cool tapi hati baik) n teman QC S'visor(aku biasa2 jer la ikut situasi) ,so kami selalu x sehaluan la waktu bekerja ,tapi tu masa time kerja,waktu biasa giler2 kamcing.
Burn ni seorang yg berwawasan n bijak aku respect dia ,kira cam abang besar -semua masaalah yg besar2 dia pandai cari jalan selesaikan idea banyak.La ni di tokey Baja kat nilai ada 6 biji kilang dia sewa.Tapi kesian kerana dia bekerja keras waktu muda ,angkat barang berat yg tak termampu diangkat ,setelah berumur doktor sah kan dia ada slipdisc kat tulang belakang,banyak bersabar burn.
Faizul ni dia mat romeo sikit lah- mat hendsome ala2 salman khan cuma dia ni pendek sikit jer hahhaha(ngutuk),mat moto (dulu x der istilah mat rempit)kaki layan conner kat parlimen,aweks pehhhhhhhh jgn cerita la banyak.Moto dia laju ,tapi aku tau dia main tipu ada toyol dalam enjin,org tanya dia ckp standard hahahha.aku penah nampak dia ngan jambu masuk barang dalam clutch plate n bearing racing.La ni kalu ajak dia racing mampuih dia x nak hati dah kecik katanyer ingat anak bini,tapi panas baran still memBARA la. sori joi.
Aku cam biasa la ada moto tapi x la bawak laju banyak bekerja masa muda ku ni,tu sebab badan sakit2 sana sini.Enjoi kurang ,YER la kerja ngan Jepun commitment kena tinggi beb.kalu x malu la anak malaysia.

Jadi tu jer lah yg sempat aku tulis pasal sahabat2 aku ni,walau pun jarang jumpa tapi tetap terhebat,sebenarnya jarak semasa kami berkahwin pun tak jauh , Aku kahwin dulu lepas seminggu Burn n lepas 2 minggu Faizul.Tax ada rancangan tapi tu tentu ketentuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan